Életvitel

Kapcsolatteremtő Gyógyítás



“Az mi? “-Kérdezik tőlem amikor ajánlom. Olyan fájdalommantes kezelés, ami kellemetlen mellékhatások nélkül  gyorsan hat. Akkor is eredményes lehet, amikor a hagyományos orvoslás valami miatt kevésbé hatékony, vagy nem alkalmazható. Néhány visszajelzés azoktól, akiket már kezeltem.

“Végre valami ami kismamáknak is jó a baba veszélyeztetése nélkül!  Nagyon finom érzés. Feltöltődtem, elmúlt a fejfájásom alig pár perc alatt”  Zsófi 27 éves 8 hónapos  kismama

“Fájt a vállam. Csak feküdtem a masszázságyon. Hasonlót éreztem mintha simogatnának, és bizseregett a testem bizonyos pontokon, pár percre bele is aludtam. A legjobb kezelés:) Alig 15 perc alatt tompult a fájdalom. Néhány óra elteltével teljesen megszűnt. Azóta sem fáj.” Imre 50 éves pék

Nagyon szédültem, fájt a fejem. Hosszú ideje évente előjön és hetekig szokott szobafogságra és 8-10 napos kórházi infúziós kezelésre ítélni. Két nap múlva indultam volna rég nem látott távolban élő családomhoz. Csillával beszéltem skypon. Közben távolból küldött energiát nekem. Néhány perc volt csak. Rövid idő elteltével elmúlt a szédülés és a fejfájás is. Gondtalanul  tudtam vállalni az egész napos utazást jó közérzettel – hajnaltól busz, vonat, repülő, autó késő estig  A karácsonyt  szeretett családommal tölthettem. Azóta is jól vagyok. Nagyon köszönöm.”  Ilonka 72 éves nagymama

“Csilla a csontkovács- és egyéb gyógyító tevékenységét egy új, meglepően hatékony módszerrel bővítette  A  Kapcsolatteremtő Gyógyítás az a fajta “hókusz-pókuszmány” mely az első alkalommal bizonyít.” Gábor 32 éves gyógymasszőr

“Köszönöm a Kapcsolatteremtő Gyógyítás alatt megtapasztalt, eddig soha nem érzett átütő energákat” Judit 50 éves, mauri masszőr, kineziológus, energiagyógyító

“Olyan volt, mintha egy langyos hullám átmosta volna bennem a problémás területeket jó érzést hagyva maga után.” Fanny, 32éves aupair

Dr Eric Pearl, kiropraktor orvos módszerét, közvetlen tőle tanultam. Mivel magam is dolgozom csontkovácsolással eleve nyiott voltam. Megfogott, a sok jó tapasztalat, a módszer egyszerúsége és hatékonysága. Általában 1-2 kezelés eredményt ad. Sok un. -Csodás gyógyulás-  fűződik a módszerhez világszerte. Tudományos vizsgálatok igazolják a  hatékonyságát, működőképességét.

Egy újfajta szélesebb spektrumú univerzális energiával dolgozunk, mely a szervezet testi, lelki, szellemi harmoniáját hangolja össze egyszerre a tüneti kezelések helyett. A kapcsolat ezekkel az energiákkal megkezdődik a kezelés alatt és jóval azután is teszik a dolgukat, hogy kilépsz az ajtómon..Rengetegen hívtak, küldtek üzenetet napokkal később bekövetkezett további jótékony  változásokról is.

“... gyógyulásod olyan formában jön majd, amelyről nem is álmodtál- olyanban amelyet az Univerzum kifejezetten neked tartogat. “ Dr Eric Pearl


Időpontot a 078 49 051 573 számon tudsz kérni.

Böcskey Csilla

Facebook.com/Csillacsontkovacs

www.alakreform.hu



Köszönjük Böcskey Csillának a tanácsokat és a cikket!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések